Дистанційне навчання 2020



Як навчатися ефективніше?

Під час дистанційного навчання вчителю важче змусити вас навчатися, проконтролювати самостійність виконання. Але, пам'ятайте слова Нобелевського лауреата з фізики, який присвітив все своє життя навчанню, Річарда Фейнмана: "Найголовніший принцип - не надурити самого себе. А надурити себе людині найлегше".


Під час карантину я теж навчаюсь. Ось вчора пройшла курс на Prometheus

"Навчаймось вчитись: Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів". 

Деякі цікаві ідеї мені сподобалися і я захотіла ними поділитися з вами. А тут якраз і знайшлося коротке відео про те, що Розповідала Барбара Оклі в цьому курсі.

Перегляньте обов'язково його. (Відео)

А коли будете опановувати складні предмети, скористайтеся порадою Річарда Фелдера, який теж навчав слухачів на цьому курсі.

Його ідея - "Контрольний список" для перевірки перед кінцем теми.

Після виходу з карантину вас чекають контрольні, самостійні, практичні роботи.

Тож вже зараз вас можуть хвилювати думки: "Чи впораюсь я з цим, чи достатньо добре я підготувався" Щоб не хвилюватися, просто "пройдіться" цим списком. А щоб бути впевненим, прочитуйте цей список перед і після вивчення великої теми, аналізуйте, що із списку ви не виконали.  

 

Контрольний список Річарда Фелдера

- Чи поставились ви серйозно до розуміння тексту? (Простий пошук правильних відповідей не рахується.)

 

- Чи працювали ви зі співучнями над домашніми завданнями або принаймні звіряли свої відповіді з чужими?

- Чи пробували ви зробити чернетку розв’язання задачі перед тим, як працювати зі співучнями?

- Чи брали ви активну участь у дискусіях про домашнє завдання, вносячи ідеї і ставлячи питання?

- Чи радились ви з викладачем, коли у вас щось не виходило?

- Чи розуміли ви, як розв’язувати всі ваші домашні завдання, коли вам їх дали?

- Чи попросили ви в аудиторії пояснення, як розв’язувати ті завдання з домашньої роботи, які не були для вас зрозумілими?

- Якщо у вас є методичка – чи продивились ви її ретельно перед іспитом, переконавшись, що ви все можете за нею виконати?

- Чи пробували ви швидко накреслити багато способів розв’язати задачу без витрачання часу на обчислення?

- Чи пройшли ви методичку й задачі з однокласниками, перевіряючи один одного?

- Якщо перед іспитом було заняття для повторення, чи були ви на ньому і чи ставили питання про все, в чому не впевнені?

- Чи виспались ви в ніч перед іспитом? (Якщо ні, ваші відповіді на всі попередні питання не мають значення.)

 

А якщо ви ще хочете дізнатися секрети, як навчатися ефективініше, пройдіть цей курс самостійно!