Як оцінити результати роботи?

Уявимо собі, що Ви застосували якусь нову методику чи вдалий, на Ваш погляд, прийом. Як оцінити результати від їх застосування? Хтось скаже - проведіть контрольну чи інший зріз знань та отримаєте кількісну характеристику. Це вірно - але тільки в певній мірі. Адже чи є такі результати наслідком методики чи власних зусиль учнів та вчителя? В психологічних дослідженнях набирають експериментальну та контрольну групу учнів, проводять численні дослідження з великою кількістю вчителів. Але ж для Вас це не підходить! То як же бути?

В новаторських нетрадиційних методиках я знайшла спосіб, який мені здався дуже цікавим.

Після отримання оцінок створюємо шкалу, на якій показуємо отримані бали. Мінімальне та максимальне значення не можуть показати, гарна чи погана система, вони є результатом конкретних дітей і визначаються людським фактором. Реальним результатом системи є мода інтервалу. Але все-таки зверніть увагу і на максимальне і мінімальне значення. 

Максимальне є потенціалом системи - тим результатом, який можна досягнути при наполегливій праці. А мінімальне значення - це здатність системи враховувати свої недоліки. Чим далі середнє значення від мінімального, тим краща система.